• Have something to say? Register Now! and be posting in minutes!

Game Thread: SUNDAY #2

Moab

Well-Known Member
12,782
2,932
293
Joined
Aug 27, 2011
Hoopla Cash
$ 5,909.80
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
That was a fucking joke. Doubt Bears woulda came back but fuck that was clear as day a tv.

Do they not have the ability to pause??

You want some cheese with that whine?
 

Moab

Well-Known Member
12,782
2,932
293
Joined
Aug 27, 2011
Hoopla Cash
$ 5,909.80
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
He's not whining he's stating a fact. That was a touch down. You know it, I know it, and the refs know it

Apparently the refs don't because they didn't overturn the call. You're reaching, and that's ok, I'd expect nothing less.
 

redseat

Well-Known Member
53,367
8,316
533
Joined
Apr 17, 2013
Hoopla Cash
$ 943.33
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
never showed a goal line angle but thought it was close. showed one angle looked like he made it.

Yeah I honestly don't know why they didn't show goal line angle. Just like "how the hell did they not say the ball hit the Cowboys scoreboard, it was clear as day!
 

PDay8810

Well-Known Member
16,520
5,037
533
Joined
Jul 22, 2013
Location
Texas by the Grace of God
Hoopla Cash
$ 7.77
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
Yeah I honestly don't know why they didn't show goal line angle. Just like "how the hell did they not say the ball hit the Cowboys scoreboard, it was clear as day!
Local radio said CBS couldn't come up with the camera angle that defenifenly (thanks spell checker) showed it hit the scoreboard.

Not sure why the NFL guy in the press box didn't buzz down. I am thankful a ref on the field wasn't tracking the ball in the air
 

redseat

Well-Known Member
53,367
8,316
533
Joined
Apr 17, 2013
Hoopla Cash
$ 943.33
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
Local radio said CBS couldn't come up with the camera angle that defenifenly (thanks spell checker) showed it hit the scoreboard.

Not sure why the NFL guy in the press box didn't buzz down. I am thankful a ref on the field wasn't tracking the ball in the air

Hmm.. Could have sworn CBS showed an angle (granted it was AFTER they said they couldn't confirm anything).. haha good old spell check
 

Manster7588

I Support Law Enforcement.
43,103
11,420
1,033
Joined
Jul 17, 2013
Location
Las Vegas, NV 89129
Hoopla Cash
$ 7,273.69
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
Hmm.. Could have sworn CBS showed an angle (granted it was AFTER they said they couldn't confirm anything).. haha good old spell check
They did show an angle that looks like it hit, but it wasn't 100% conclusive.

I do believe it hit.
 

redseat

Well-Known Member
53,367
8,316
533
Joined
Apr 17, 2013
Hoopla Cash
$ 943.33
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
They did show an angle that looks like it hit, but it wasn't 100% conclusive.

I do believe it hit.

Yeah I guess "by the letter of the law" they couldn't say it did but ball doesn't immediately drop down like that without hitting something
 

Ojb81

Well-Known Member
30,529
8,045
533
Joined
Jul 3, 2013
Hoopla Cash
$ 1,000.00
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
Dang the bears may actually be halfway decent this year
Animated GIF
 

Ojb81

Well-Known Member
30,529
8,045
533
Joined
Jul 3, 2013
Hoopla Cash
$ 1,000.00
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
Jimmy G to the Niners, after Trey Lance snapped his ankle and got carted off:

begging homer simpson GIF
 

ducky

Well-Known Member
6,415
2,728
293
Joined
Sep 2, 2014
Hoopla Cash
$ 1,000.00
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
I want to see a replay of the goal line.. Cardinals defender appeared to have thrown the ball PRIOR to crossing the goal line. I know they just said, "call stands" but I want to see a goal line angle

The simply reason we never got a goal line angle is because there were no cameras at the goal line. Arizona was on defense so all the cameras were positioned at the other end of the field.

It's ridiculous that the NFL doesnt just pay the extra money to ALWAYS have a camera aimed down the goaline at all games. Hell put a couple of Ring doorbell cameras down the goal line.

I saw it the moment it happened and couldnt believe that the announcers never caught on. IMO he didnt cross the goal line. Shit would drive me NUTS if a player ever did that on a team I was coaching. That dude would have extra conditioning drills this week. Ridiculous that a player is so worried about looking good and celebrating that they dont carry the ball into the end zone.
 

molsaniceman

I aint drunk Im just drinking
18,198
4,508
293
Joined
Apr 17, 2013
Hoopla Cash
$ 12,662.63
Fav. Team #1
Fav. Team #2
Fav. Team #3
The simply reason we never got a goal line angle is because there were no cameras at the goal line. Arizona was on defense so all the cameras were positioned at the other end of the field.

It's ridiculous that the NFL doesnt just pay the extra money to ALWAYS have a camera aimed down the goaline at all games. Hell put a couple of Ring doorbell cameras down the goal line.

I saw it the moment it happened and couldnt believe that the announcers never caught on. IMO he didnt cross the goal line. Shit would drive me NUTS if a player ever did that on a team I was coaching. That dude would have extra conditioning drills this week. Ridiculous that a player is so worried about looking good and celebrating that they dont carry the ball into the end zone.
here u go:suds:

1663602491748.png
 
Top